Предизборно крљање

P R E V R A T

Зашто се омета истрага у предметима СИЕПА и Вршачки виногради? Шта се чека са предметом Национална штедионица кад је готов и чека реализацију?

gmail logo

Subject:Kako dalje

Date: Sun,17Nov 2013 23:26:17 +0100

From: Sasa Radulovic

To: Aleksandar Vucic

Доста је било овог циркуса. Молим те да ОДМАХ обуставиш кампању мог блаћења преко Динкића и пуштањем клевета, полуинформација, подметањи и  неистина из неименованих извора медијима.

И поред мојих многобројних захтева, ни једном нисмо сели да разговарамо. Потпуно погрешне економске мере су донете без икаквих консултација са мном.

Твој кабинет потпуно урушава институције система. То мора да престане. Не може твој кабинет да прави дилове са инвеститорима. Твоји саветници су потпуни дилетанти за овако озбиљне ствари.

Ако не желиш да више водим ресор привреде, смени ме. Немој да очекујеш да сам поднесем оставку. Немој да ме блатиш по медијима. Повуци налог да се копа по стечајевима у којима сам радио. Не можеш да ме уцениш. Смени ме ако…

View original post 244 more words

Leave a Reply

